dva balíčky, čtyři pokusy o vyzvednutí a ani jednou se mi nepovedlo schránku přes mobil otevřít, prostě aplikace schránku neviděla, spadla nebo tlačítko nereagovalo.
Volání na infolinku je také zážitek, ne, nemohou to otevřít na dálku, ne, nemám jinou možnost jak to otevřít, ne, nemohou to doručit jinám či znovu. Oba balíčky se nakonec vrátily odesílateli a nebyl jsem schopný s tím nic dělat.
Škoda, když už vymýšlí takovéhle moderní chujoviny, mohli by nechat i nějaký záložní postup.
Uživatelsky jsou boxy dobře řešeny u Alza, pak dlouho nic, pak zase dlouho nic. Čekám, kdo se chytne za hlavu a inspiruje u sousedů, kde to funguje dobře. Z-BOX zatím má dost problémů.
Několik desítek milionů - nepřipadá vám to málo na vývoj něčeho takto nového plus odladění a nasazení? Nevíte, kolik do toho nasypala Alza?
BT je dost potvora. Nevím proč s ním bývá problém, ale klidně bych takovydle krabice osazoval BT dvěma ćipama od dvou různých výrobců, pokud by to pomohlo. To už by to o pět mio neprodrazilo - kdyz už chtějí nepoužít jakoukoli jinou techniku přenosu.