Hlavní navigace

Názor k aktualitě Zoot.cz v tichosti zkrátil dobu pro vrácení zboží a zavedl "Zodpovědné nakupování" od J.N. - Je to nepopulární změna, ale čekal bych, že...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 17. 1. 2019 13:45

    J.N. (neregistrovaný)

    Je to nepopulární změna, ale čekal bych, že ji Zoot bude nějak komunikovat směrem k zákazníkům. 1. ledna jménem svého nejvyššího rozeslali newsletter, kde se vychválili, ale na tohle asi nějakým divným nedopatřením zapomněli. Ať si podobnou situaci každá firma vyřeší, jak chce, ale v kontextu jejich férovosti a rozdávání radosti (to není z mojí hlavy, jsou to jejich oblíbená hesla), je tohle podraz na dlouhodobé zákazníky.
    Navíc s tím, že když v poslední době přijdu na jejich výdejnu, vidím tak akorát tak otrávené ksichty, nebo vzadu ve skladu po sobě hází asi objednávky a hrozně u toho křičí (prodavač jen pokrčil rameny), to je další krok, díky kterému nevidím důvod tam utrácet peníze.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).