Smysl to dává, nenaštvat si zákazníky. Když si navíc na tom postavili zákaznický servis, na nadstandardních podmínkách a přístupu. To fakt tam nikdo z těch géniů nepředpokládal, co se stane, když prodávají hadry? Že to lidi prostě budou využívat?
Chtěl bych vidět někoho, kdo kvůli každé objednávce v eshopu, který má třeba vyzkoušený, čte obchodní podmínky... takový člověk snad ani neexistuje. Jistě, pokZud takto učiní u nějakého nového neznámého eshopu, může jít do rizika, ale tak tam zase většinou nepošlu platbu předem. A základní podmínky platí vždy, takže není nutné OP zkoumat.
ZOOT je navoněná bublina a po příchodu celoevropské konkurence i eshopů jednotlivých značek jim to prostě teče čím dál více a na "originálních" kolekcích (šíleně předražených) to neutáhnou. Holt to nevyšlo, stává se. Investoři odepíšou těch 150 milionů (minimálně) co do toho nalili a pojede se něco jiného. A to má ZOOT ještě kliku, že se vstup zrovna nepovedl třeba About You.