Hlavní navigace

Názor k článku A co Business plán? Z módy pořád nevyšel... od Adam Hazdra - Máte pravdu, BP se stávají stručnější a věcnější,...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 30. 12. 2011 10:29

    Adam Hazdra (neregistrovaný) ---.westcom.cz

    Máte pravdu, BP se stávají stručnější a věcnější, ale čas potřebný na analýzu se nemění. Churchill se jednou omlouval svým kolegům, že neměl čas na zkrácení nějakého dokumentu...

    Na JICu používáme jednostránkové summary BP (ke stažení na http://slidesha.re/u1FMtx), z kterého se rychle pozná, jak majitel o firmě přemýšlí.

    Ještě pár zkušeností. Z ca 15 BPs, které jsem v posledním kvartále hodnotil, stály za to jen tři. Ty mluvily v číslech a ne reklamních frázích, demonstrovaly znalost trhu, konkurence a díry v ní a představily reálný plán na další půlrok (dál má smysl plánovat jen rámcově). Jako nutnost chápu ale především schopného a zodpovědného majitele, což vyplyne až z osobního setkání.