Prakticky s celým tímto příspěvkem lze nesouhlasit:
> Vzhledem k tomu, že za období 1-2 měsíce expedovali, dle údajů jejich zaměstnance, 70 000 objednávek, tak i kdyby těch cca 300 stěžujících si lidí bylo nespokojeno, tak je to necelé půlprocento, myslím, že to je parádní výsledek.
To by možná plus minus byl, ovšem jak jste dospěl k číslu 300 a proč předpokládáte, že každý, kdo si nestěžuje, je spokojený, je záhadou.
> Jediné co nezvládli jsou reakce na tyto hatery, což mimo jiné mohou být klidně i pověřenci konkurence.
Jaksi podstata článku je, že toho nezvládli víc. Označit lidi, kteří si stěžují, bezdůvodně za hatery je iracionální. Samozřejmě to mohou být pověřenci konkurence. Možné je všechno, ale některé věci jsou očividné a jiné ne.
> A myslím, že pokud je zaskočil obrovský zájem a nestíhali, tak udělali dobře, že více pracovních kapacit soustředili na expedici, místo na Facebook.
"Dobře" je subjektivní, ale pro jejich mediální obraz to rozhodně dobře není.