Jen tak mimochodem, měnil jsem si tarif pomocí formuláře na webu Telecomu. Chtěli po mě zadat mail, že pak vše půjde vyřídit snadněji. Vše jsem vyplnil a odeslal. Vzápětí mi došel mail, že děkují a že to zda se změna podařila se dozvím z výpisu za příští zúčtovací období. Znamená to tedy, že budu měsíc telefonovat aniž bych si byl jist, za kolik?!?! Je to vůbec možný?
To je tedy ale zvýhodnění jedné skupiny klientů oproti jiné. Pokud jsem se rozhodl k přechodu na Home Internet budu přesto platit od 1.-16. vyšší hovorné, zatímco ten, kdo má zúčtovací období od 1. jede rovnou podle nižších cen. Řekl bych (s prominutím), že to je pěkná sviňárna.
Jo, to zní logicky, stejně mě ale tento postup Telecomu zaráží ... myslím, že rozhodili fakturační období a teď prostě ten přechod nezvládají a nebo nechtějí zvládnout korektním způsobem. M.B.
V dosavadním HOME STANDARD žádný kredit nemáte, takže do 16.2.2002 včetně platíte při volání i surfování každou minutu samostatně, za tarif platný pro NOVÝ HOME STANDARD. Teprve k 17.2.2002 přecházíte na nový program HOME INTERNET a máte k dipozici kredit 13 hodin (mimo špičku), který musíte vyčerpat do 16.3., neboť jinak propadne.
Myslím že to chápete správně: pokud náhodou nemáte ještě "loňský" HOME MINI či HOME MAXI, budete od 1.2.2002 do 16.2.2002 (24:00) platit nové hovorné příslušné implicitnímu programu HOME STANDARD. Na nový cenový program (a s ním i na jeho hovorné) přecházíte až od 17.2.2001 - samozřejmě pokud jste si s požadovaným předstihem 10 dnů zažádal o změnu.
Vrátí mi Zmrdocom neprovolaný kredit, který mě podvodem donutí platit za něco, co nebudu od něho po 1.7.2002 chtít??? Volat už budu pouze přes alternativní operátory a pochybuju, že od tohoto data Zmrdocom zlevní paušály o "volné" kredity těm, kdo ho konečne vyfakujou.