Dobrý den,
moc děkuji, že jste si dal ten čas napsat tak dlouhý příspěvek, moc si toho vážíme.
-- co se balíčku týče, ono je to složitější. V tuto chvíli má zákazník možnost využít jeden z našich dostupných imagů pro virtualizační platformy - mysleli jsme si, že to bude nejlepší cesta. Je pravda, že balíčky jsme vypustili. Důvodem je wizard - který se automaticky po deployi spustí a umožní správci nakonfigurovat kompletně celý produkt. Ta interakce v případě použití balíčků by nebyla tak dobrá. Každopádně děkuji za podnět - nechal jsem to u nás protéct vývojem a určitě něco vymyslíme, abychom vyšli vstříc.
-- co se support týče, nemohu přímo reagovat - ale hodně jsme na tom teď celosvětově zapracovali.
-- no a co se týče kalendáře - při vývoji calendaringu (a je jedno o jakém produktu kde na světě se bavíme) naražíte na definované standardy, které zkrátka musíte dodržovat. Některé firmy - zejména ty velké si velmi rády standardy upravují a pak dochází k problémům. Během příštího týdne budeme vydávat IceWarp server verze 12 - který adresuje opravdu mnoho a mnoho z toho co si naši zákazníci přáli a kompletně engine kalendáře jsme zcela přepracovali. Což nám dalo zabrat. Museli jsme se do toho pustit i z důvodů integrace nového produktu TeamChat. Na této verzi jsme pracovali rok.
Kdybych mohl pomoci, můžete mi napsat přímo ja můj email adam@ic....cz (icewarp.cz).
Naprosty souhlas,
mam uplne stejnou zkusenot, u byvaleho zamestnavatele jsme s IceWarp resenim vydrzeli zhruba 2 roky a pak se nakrasne vratili k Exchange 2013.
Presne jako v prispevku nade mnou, ze zakazniku udelali betatestery, vyresili jeden problem, dalsich 10 pridelali a nektere podstatne nevyresili ani za ty dva roky. Po roce premlouvani, psani na helpdesk jsem jakekoliv snahy vzdal a jen se dohodl se sefem ze takto dal opravdu ne :-).
Milionovej Exchange :-). To je jedna z mala veci ktera od MS funguje opravdu dobre :-).....oproti IceWarpu
Bylo by to fajn, kdyby to fungovalo ...
Pry podporuji svuj produkt i na linuxu. Nejsou ovsem schopni dodat ani balicek pro oficielne podporovane distribuce, instalace probiha scriptem z jakehosi zazipovance, aktualizace at si administrator hlida nekde na webu. A podle vseho jeste hur, vsechny pouzivane soucasti (databaze, ldap...) si to taha sebou a ty distribucni to nepouziva vlastne vubec.
Ani zjevne chyby nejsou schopni dlouhe roky opravit. Kuprikladu nefuknci kalendare. Je vskutku fajn, kdyz lze bez potizi prijmout jiz neaktualni udalost a tim docilit krasne toho, ze klidne kazdy jeden ucastnik ma v kalendari totez, ale v uplne jinem terminu. Pripadne jeste lepe, v nekolika terminech zaroven. Podotykam, ze tato chyba jim byla v poslednich nekolika letech minimalne nekolikrat reportovana a neudelali s tim vubec nic.
Jejich support je naprosto tragicky, coz tedy neni zadny rozdil proti MS, ovsem tam jsou alespon k nalezeni tisice postupu jak dany problem obejit. V tomto pripade neni kam zavolat, neni kde neco nalezt, a zakaznik ceka klidne mesic i vice na vubec nejakou reakci z jejich strany.
Ono to vypada slusne, na prvni pohled, cena je prijemna, ovsem jakmile to clovek zkusi i pouzivat, zacne narazet na jeden problem zadruhym.