Viléme, nevykládej si to, prosím, špatně, ale Interval po redesignu si s Googlem opravdu nějak nepadl do oka. Množstvím a tematickým cílením obsahu by měl kralovat českému Internetu pro většinu klíčových slov souvisejících s tvorbou Webu, ale ve skutečnosti pro mnoho z nich není vůbec k nalezení.
Ještě horší výsledky zjistíš, když si zkusiš hledat něco jen na samotném Intervalu (site:interval.cz). Pro běžné dotazy to dává velmi nedobré výsledky. Pokud bys snad chtěl podezírat z neschopnosti Google, porovnejt to třeba s výsledky, které dává Yuhůův jakpsatweb.cz (a to je nová doména!). Současná architektura Intervalu prostě není dobrá. Nejde jen o kód šablony.
Mimochodem, je to dobrý příklad toho, jak je SEO součástí všeobecné kvality webu pro uživatele, nikoli jen soubor "špinavých triků" pro internetové obchodníky. Interval býval ve spojení s Googlem velmi dobrou a praktickou znalostní databází. Dnes už není.