V naší firmě máme variantu ADSL profi. K běžným několikanásobným týdením výpakům a zpomalením přenosové rychlosti se ještě včera přidal více než 30 hodinový výpadek spojení. Horká linka IOL si hází se závadou jak s horkým knedlíkem a řešení je zatím v nedohlednu. Zatím nám nepomohla ani protekce (CT je nasim zakaznikem). Nejhorsi na cele situaci je, ze vlastne nemuzete ani prejit ke konkurenci, protoze ta jen preprodava sluby Telecomu.
U garantovanych sluzeb jsou ceny tak nehorazne, ze v porovnani treba s T3 linkama ve Svedsku platime 10 krat vic za 10 krat pomalejsi pripojeni. 100nasobny rozdil je docela silny kafe.
Dalsi veci je zpusob implementace, kterou Telecom zvolil. Rozdil napriklad s Madarskem je ze se napojujeme vlastne na Intranet CT a ne primo na Internet (zadost o pevnou IP adresu jsme museli urgovat dva mesice).
Abych to vsechno shrnul, ADSL neni rozhodne sluzba dotahnuta do konce. V pripade nasi firmy jsme se stali doslova testovacim morcetem pokusu CT neceho dosahnout.