Přesně tak. Co si kdosi myslí, totiž vůbec nemusí být to, co lidi opravdu chtějí.
Apple jen výrobcům ukázal, že se šeredně spletli. Výrobci si mysleli, že vyrobí nadupaný hardware s milionem vychytávek, k tomu nějaký studentík přes noc zbastlí nějaký padavý software (který nikdo už nikdy nebude podporovat) a lidi to budou kupovat. A když pak zjistí, že je to neintuitivní a padavé a budou to chtít reklamovat, tak jim řeknou, že to je starý modela ať si koupí nový, kde to je vyřešené. To byl velký omyl.
Apple udělal jeden model s omezenými funkcemi, ale ty funkce co tam byly, udělal opravdu dobře. Pokud s něčím nebyli opravdu spokojení (např. copy - paste), tak to tam nedali. K tomu přidal dlouhý support, pravidelné updaty zdarma a parádní uživatelskou přívětivost. Trefili se přesně do potřeb lidí, kteří už měli plné zuby padacích a neovladatelných šmejdů. A ještě si rádi připlatili.
Přesně tohle jim udělalo ty prodeje. Ne že byli cool jabko. Už je to pár let a řada výrobců to stále NEPOCHOPILA. Což je fascinující. Ještě pláčou, že mají přece Bluetooth i MMS a nikdo to stále nechce kupovat.