Hlavní navigace

Názor k článku Alza.cz: V EU rosteme o sto procent za měsíc a očekáváme překročení miliardy od tom - ty reklamace jsou lepší v čem? Já mám...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 6. 2016 14:55

    tom (neregistrovaný)

    ty reklamace jsou lepší v čem? Já mám s alzou a reklmacema jen špatné zkušenosti alza totiž většinu reklamací neřeší jen si to od vás převezme a pošle na "autorizovaný" servis pokud neni problém tak vše proběhna asi v pořádku, ale běda jak se nějaký vyskytne třeba taková zamítnutá oprava v rámci reklamace nikomu se nikam nedovoláte v alze nepořídíte ta vás odkáže na "značkový" servis tam se svámi už vůbec nebaví protože účastník řízení/reklamace nejste vy, ale alza...Takže můj půl rok starý tablet Asus strávil v servisu pres dva mesíce a ještě jsem si "záruční" opravu musel zaplatit....ne­nechal bych si to líbit, ale ti šmejdi to maj tak ošetřený že vám přijde sms ať si opravené zboží vyzvednete, to však nepřebíráte na servisu alza, ale na výdeji zboží samo a až poté co v automatu zaplatíte se dozvíte jak je zboží opravené a že údajně poškozené díly ,které by jste u soudu mohli použít pro rozpor reklamace chybí... neuděláte s tím nic, no od Asusu si už nikdy nic nekoupím a reklamovat něco v alze to je lepší drátem do oka...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).