Relevalence slev je v tuzemském rybníčku velmi diskutabilní. Z průzkumů je zřejmé, že eshopy krátkodobě zvyšují před podobnými akcemi ceny zboží. Následná sleva je sice skutečná, ale jde o nicneříkající údaj. Mnohdy je cena po slevě vyšší, než cena běžná. Dohledat to lze poměrně snadno - například tady jsou pračky v akci hned z několika obchodů - https://www.slewik.com/cs/spotrebice-akce-levne-vyprodej/pracky/ - při namátkovém procházení jsem došel k závěru, že Alza nebo Kasa poskytují velmi zkreslené údaje, které s reálnými cenami nemají nic skutečného. Pračky ve slevě na Mallu byliy skutečně levnější (dle porovnání na Heuréce). Na druhou stranu, češi jsou tak moc "ujetí" na slevy, že obchody zřejmě nemají jinou možnost. Zkrátka kde není velký poutač informující o slevě, tam český zákazník nenakupuje ...