Hlavní navigace

Názor k článku Antimonopolní úřad zkoumá zdražení reklamy na Nově, Primě a ČT od Pamětník - Když dogma, tak dogma : - vylobuje si zvyseni...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 23. 10. 2007 14:55

    Pamětník (neregistrovaný)
    Když dogma, tak dogma :
    - vylobuje si zvyseni koncesionarskych poplatku (zákonná kompenzace snižování podílu příjmů z omezení reklam - zvrtlo se po obstrukcích Novy)

    - vylobuje si zvyseni podilu reklamy (procento reklamy se snížilo a zisk z reklam je přerozdělován i mimo ČT)

    - a tuto reklamu jeste zdrazi (pokud by nabízela ČT reklamní čas "pod cenou", byla by napadena Novou, že uměle nabourává reklamní trh, protože zvýšený zisk z reklam odevzdává mimo svůj rozpočet = absence podnikatelských pohnutek)

    Ano, Bravo Novo!