Hlavní navigace

Názor k článku Antistopovací Do Not Track neuspěl. Může jeho konec ohrozit cílení reklamy? od Mareš - ...proč nemůže a nebude fungovat samoregulace na principu...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 9. 2013 15:02

    Mareš (neregistrovaný)

    ...proč nemůže a nebude fungovat samoregulace na principu dobrovolnosti. Protože typický dnešní kapitalista ojebe, ošulí, překroutí a zneužije co může. Profesní čest? Dobré jméno a tradice značky? Dlouhodobý rozvoj? Loajalita k zákazníkovi? Ale co vás nemá: okamžitý zisk, o nic jiného už nejde. Vyždímat, shrábnout dividendy a prodat dál, ať se stará někdo jiný. Co záleží na tom, že naštveme jednoho zákazníka, když za něj máme pět miliard potenciálních náhradníků?

    Nebude on to nakonec přesně týž důvod, proč jde ekonomika k šípku? :-P

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).