Hlavní navigace

Názor k článku APEK: Na fingované doručování z e-shopů si stěžuje už jen třetina zákazníků od Radek O. - Pošta má cca 3500 poboček, takže tu síť...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 10. 4. 2014 8:21

    Radek O. (neregistrovaný) ---.parfums.cz

    Pošta má cca 3500 poboček, takže tu síť má to nijak nerozporuji. Co je ale problém, tak to, jak toto dokáže využívat. Místo prodeje cigaret měli a mají pořádně šlápnout do toho, aby pošta fungovala, aby fungoval výdej zboží, aby člověk, co čeká na balík nestál ve frontě s dvaceti poukázkami apod. Kdyby jejcih systém při jejich síti fungoval, tak služby jako uloženka apod. by nikdy nevznikly, jelikož by neměly prostor na vznik. Prostě ten systém výdeje apod. není dotažen, je to pomalé, není to vůbec komfortní a přitom při hustotě sítě, by mohli naprosto ovládnout trh s výdejem zásilek eshopům. Je to ukázka, jak lze prohospodařovat potenciál, který dostali zdarma z doby minulé.