Hlavní navigace

Názor k článku APEK: Na fingované doručování z e-shopů si stěžuje už jen třetina zákazníků od AbCdE - Mýlíte se. Je to naopak velmi jednoduché. Zákazník...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 4. 2014 10:47

    AbCdE (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz

    Mýlíte se. Je to naopak velmi jednoduché. Zákazník se přizpůsobovat nebude, zkrátka a jednoduše bude využívat takového dopravce, který uspokojí jeho nároky. Koncového zákazníka nemusí zajímat, jak si co dopravce zařídí, aby se k němu zboží dostalo včas.

    Řidiči si jistě volno zaslouží. Takže je potřeba navýšit stavy. Nebo je odměňovat tak, že se o ty víkendové šichty budou přetahovat. Způsobů je mnoho. Je na každém dopravci najít vlastní způsob, který bude rentabilní a efektivní.

    Všechno jde.