Hlavní navigace

Názor k článku APEK: Na fingované doručování z e-shopů si stěžuje už jen třetina zákazníků od Vindis - Já vím, že všechno jde. Jenže všechno závisí...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 4. 2014 11:02

    Vindis

    Já vím, že všechno jde. Jenže všechno závisí na dopravcích a ne na zákazníkovi. Zákazník využívá jen jejich možností. Pokud neexistuje dopravce, který splní požadavky zákazníka, tak tady hold se musí přizpůsobit zákazník.
    Jestli bude dopravce, co nabídne třeba víkendové doručování, tak bod pro něj. Jenže tady je také otázka, zda to pro dopravce bude výhodné. Třeba půl roku to bude nabízet, ale pak zjistí, že je to silně ztrátové, tak to pak zase zruší.
    Takže to, zda bude víkendové doručování nezávisí na přání zákazníků, ale na možnostech dopravce.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).