Hlavní navigace

Názor k článku APEK: Na fingované doručování z e-shopů si stěžuje už jen třetina zákazníků od Radek O. - To jsme včera na diskuzi také řešili, že...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 4. 2014 13:11

    Radek O. (neregistrovaný) ---.parfums.cz

    To jsme včera na diskuzi také řešili, že v současné době má řidič nějakou oblast kterou rozváží a není reálné, aby byl v 10 hodin na jednom místě a v 10:15 na druhém a mezi tím rozvážel zbytek. Takže zásilky, které by se posílaly na přesné časové okno by nemohl vozit tento kurýr, ale druhý a samozřejmě by to nebylo za cenu základního poštovného, ale za příplatek.

    Stejně tak víkendy. Je jasné, že zájem o víkendový rozvoz nebude tak velký, jako o ten v pracovní dny. Ale např. v odbobí Vánoc je tak velký prodej, že i víkendové rozozy by se naplnily, navíc by kurýrní firmy odlečili pak pracovnímu týdnu, kdy by část zásilek rozvezli již o víkendu a o to méně by pak museli rozvážet přes týden.

    Vemte si např. poslední štědrý den, ten byl v pondělí. Díky tomu, že kurýrní firmy víkendy nejezdí, tak eshopy přišly o dobré 3 dny prodejů. Navíc letošní a minulý rok byl dobrý z pohledu počasí, ale přijít 10.12. kalamita, která postihne republiku na 1-3 dny, tak dopravci poté naprosto zkolabují. Protože nebudou schopni rozvážet, nakumulují se jim zásilky ze dnů co nemohli jezdit + k tomu nové objednávky a je velký problém.

    Jen je jasné, že jsou to náklady navíc, do jaké míry navíc těžko odhadnout, to si musí vypočítat oni a rozhodnout se. Ale věřím, že by o to zájem byl a je to zcela jistě daleko větší přidaná hodnota kurýrních firem, než to, když otevřou 20 výdejních míst.