Hlavní navigace

Názor k článku APEK: Na fingované doručování z e-shopů si stěžuje už jen třetina zákazníků od Anonymous - No tak to patrim k tomu jednomu procentu....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 4. 2014 13:49

    Anonymous (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz

    No tak to patrim k tomu jednomu procentu. To vsichni tak zblbli ze soucasne situace, ze skutecnost, ze si jedou vyzvednout dodavku do kamenne prodejny nebo na postu povazuji za normalni? To preci neni nakup na webu, ale jen objednavka na webu. Za nakup povazuji to, ze zbozi dostanu domu, coz dnes nikdo neumi (krom urgentniho kuryra Alzy, ktery zase stoji tolik penez, ze si misto toho muzu zajet do Alzy taxikem).
    Jak funguje dorucovani v jinych zemich? To jsou tam vsici zakaznici eshopu nezamestnani nebo duchodci nebo si berou den dovolene?
    V clanku je zminen (asi jako vtip) interval doruceni 2-3 hodiny. No za 3 hodiny si muzu autem dojet docela daleko sam (1.5 hodiny tam a zpet), treba rovnou na postu nebo do kamene prodejny.