Hlavní navigace

Názor k článku APEK: Na fingované doručování z e-shopů si stěžuje už jen třetina zákazníků od T... - Tak částečně se to dá řešit podobně jako...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 4. 2014 15:46

    T... (neregistrovaný)

    Tak částečně se to dá řešit podobně jako to má Tesco online - prostě mají určitý počet aut/řidičů a kdo si zarezervuje termín dřív, ten ho má, ostatní si musí zvolit jiný termín, tzn. vyjde se vstříc co nejvíce zákazníkům možností volby, ale nikdy nebudou to mít všichni přesně, to ani nejde. A ještě mají ty atraktivnější termíny cenově o něco výš než jiné.
    Ostatně, tady ta víkendová doručování či večerní, to je stejně záležitost jen pro větší města a jejich okolí, jinak se to za současných cen nemůže vyplatit. Navíc když něco objednávám z eshopu, tak to v 99% případů není věc, kterou nutně potřebuji mít teď hned (ono chtít a potřebovat je rozdíl), tak jestli to dostanu o den dříve nebo později je celkem jedno (za předpokladu, že eshopu netrvá 14 dní než to odešle samozřejmě).

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).