Hlavní navigace

Názor k článku APEK: Na fingované doručování z e-shopů si stěžuje už jen třetina zákazníků od thr - Bohužel asi jediné, co funguje naprosto bez problémů,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 4. 2014 11:56

    thr

    Bohužel asi jediné, co funguje naprosto bez problémů, je nechat si to poslat do zaměstnání, kde je někdo trvale (při platbě předem tam ani nemusíte být). Pokud ovšem někdo tuto možnost s ohledem na charakter práce nemá, tak se obávám, že jediná fungující varianta mimo osobního odběru je česká pošta. Netvrdím, že je dokonalá, ale zatím vlastně vždy se mi zásilka na poště v přijatelné době objevila a holt se dala vyzvednout. S "dovozci" typu DPD či PPL člověk zažije problémů více, oni fungují, ale rozmezí dodávky se pod cca 2 hodiny se ekonomicky srazit nedá a hlavně když něco nevyjde, tak se to řeší daleko obtížněji, než u ČP, kde v nejhorším případě budu stát frontu.

    Ad zahraničí - co jsem slyšel, tak se to zas tolik neliší. I tam si spousta lidí nechává doručovat do zaměstnání, pokud to nejde, tak řeší problémy relativně podobné těm u nás.