Víte, tohle dohadování o iOvcích, AOvcích nebo WOvcích je trochu na úrovni dětí v pubertě. Vzájemným urážením nebo zesměšňováním ničeho nedosáhneme, navíc protistrana přestane vnímat i byť pravdivé argumenty. V předchozím příspěvku je hluboká pravda, rozhoduje vždy zákazník, a klient má vždy pravdu. Když se to člověk naučí, zjistí že najednou mu jde práce lépe.
Já vás chápu, vy chcete zařízení co bude poslouchat vás a které si jakoliv uzpůsobíte. Je to váš zákaznický model. A teď si představte člověka, co nemá s IT nic společného, je odborník v něčem jiném, a dokonce ho otravuje, že má něco studovat a má vědět jak se má chovat a co to zařízení vyžaduje. Není pro něj přímo ráj, když má blbuvzdorné zařízení co dělá co má, bez ohledu na jeho neznalost? A to nemusí být jen iVěc takové věci nabízí i ostatní. Je ten člověk hloupý nebo zahazuje svobodu? Vy jste také odborník v jeho profesi?
Podívejte se na auto průmysl, kde jsou ty časy kdy jste k autu sehnal servisní příručku, kdy to šlo opravit doma, kdy bylo vše jednoduché a techničtí hračičkové si vyhráli. To jsem slýchával, že auto s automatem může řídit jedině blbec, ten samý kamarád (automechanik) nedá na automat dopustit, a celkově jsou ty auta jen na používání a sedíte v bezpečné ohrádce.