Spis vy netusite o cem je rec. Znam cloveka, kteremu podobna vymoznost vyrazila z ruky horkou kavu. Ve stojicim aute. Jeho uzasne vozidlo (Citroen) bylo totiz vybaveno uzasnou funcionalitou napnuti pasu a posunuti operky hlavy, kdyz si mysli, ze hrozi naraz. K zadnemu narazu ovsem nedoslo.
Lidi, kteri nabourali proto, ze jejich auto "samo" duplo na plyn neni taktez vubec malo. Ano, "zatim" maji jeste auta brzdy, ktere funguji nezavisle, ale to nic nemeni na tom, ze na neco takoveho zadny clovek nedokaze reagovat v radu ms, a za s uz muze byt pozde.
Stejne tak je cim dal vice aut schopno samo brzdit, coz muze byt problem jeste daleko vetsi. Z mnoha hledisek - at uz proto, ze se na to ridic zacne spolehat a az system selze, jako ze selze, nebude reagovat, nebo proto, ze vuz zacne brzdit zcela bezduvodne a neocekavane - treba na namrzlem povrchu.
Laskave si uvedomte, ze v letadla, ktera taktez selhavaji, prochazi servisem prakticky neustale. Doslova kazdych par hodin se kontroluje, zda je vse vporadku.