Hlavní navigace

Názor k článku Automatické dokupování dat jako nekalá praktika: ČTÚ vyšetřuje O2 od Jan Angelovič - 1) Při reklamaci ADSL modemu tento vrátili s...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 9. 2015 23:06

    Jan Angelovič (neregistrovaný)

    1) Při reklamaci ADSL modemu tento vrátili s tím, že nefunkčnost způsobilo "přepětí" a reklamaci zamítají. Byť mám přepěťovou ochranu, neměl jsem sílu se s nimi handrkovat, ale stejně nechápu jejich uvažování: Po dvou letech reklamuji ADSL modem za 999 Kč, ročně u nich utratím 7497 Kč. Když už teda reklamaci neuznali, tak bych čekal, že mi nabídnou nový třeba za 399 Kč, za kterých ho nabízejí lidem v akci.

    2) Od 1. 8. 2015 stojí Internet Optimal+ 499 Kč namísto 505 Kč. Myslíte, že se snížení ceny týká i stávajících zákazníků? Pochopitelně netýká. Zítra tam cvičně zavolám, abych se zeptal, jestli jim za na*raného zákazníka těch 6 Kč opravdu stojí.

    3) Celý ten systém AžDSL je naprosto zvrácený: Za těch 505 Kč dostanu 3,5 - 20 Mbit download a 0,25 - 2 Mbit upload a to na základě toho, kde bydlím. Já konkrétně mám za tuto cenu rychlost 6144/384 kbit.

    4) Loni mi přišel krátký email s velmi jasným předmětem: "Automaticke prodlouzeni zvyhodnene ceny internetu - za 2 mesice" A ten samý i za měsíc a v den autoprolongace.
    Letos žádné emaily nepřišly. Opravdu bych chtěl vidět člověka, co takovou změnu vymyslí, to nemohla být malá svině...

    Alespoň něco trochu pozitivního na závěr:
    "Internet s automaticky prodlužovaným závazkem lze bez sankce zrušit v období 1 měsíce před koncem závazku až do zaplacení první faktury po autoprolongaci, nejpozději však do 44 dní od autoprolongace. "

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).