DRM je plýtvání peněz. Ale on-line distribuce nových titulů také není výdělečná cesta. Jakmile se to totiž dostane do nechráněné on-line distribuce, pár lidí si to stáhne, dá na síť a zbytek si to stáhne zadara. Tj. nebyl by moc velký rozdíl od současného stavu. Rozdíl by byl pokud byste byl schopen omezit on-line sdílení. Potom by on-line distribuce bez omezení užití byla cestou. Ale musely by se splnit obě podmínky.
Podívejte se na Fishera. Jeho cílem byl spokojený klient a levné zájezdy. Krachnul už třikrát. Cíl firmy je zisk (správná definice je delší, ale spokojme se s touto). Kvalita výrobků, spokojenost zákazníka, ... jsou pouze dílčí cíle o které se firma může a nemusí snažit. Jestliže naštvu zákaníky, ale legálně vydělám trojnásobek hodnoty firmy, pak velice rád budu mít nespokojené zákazníky.