Vazeny pane Macichu,podivuji se tady nad vasim investigativnim textem z 28.6.
Ja dovedu snadno pochopit rozhorceni nadsence,kdyz mu odpadne inet.I mne zivi.S podivem ale pozoruji jak se ruzni odbornici i "odbornici" snazi rozumovat o kvalitach poskytovanych sluzeb.
Prvne:Vase porucha byla vyresena pomerne rychle (6dnu),a info zamestnance o moznosti cekat az 21 dnu bych rad poopravil.Uvedomte si ze mame jakysi obchodni zakonik a at se Vam to libi nebo ne,ten jasne rika,ze reklamace na zbozi(a co jineho sluzba je nez zbozi?) musi byt vyresena do 30.dnu!
Ale z lidskeho hlediska.Dovedete si nejak predstavit,ze spolecnost ktera ma zakazniku ve statisicich si dovoli mit tehniky v prepoctu 1:1 aby mohli regovat ihned na Vase pozadavky?Kolik byste asi pak platil za takovou sluzbu.
No a ke kvalite linek.Jak dlouho asi jsou v provozu?Kdy a kdo je stavel?Lepsi to bude az budou ty miliardy na obnovu vedeni,stavby d-slamu apod.
Ja se neminim nejak mohutne zastavat o2.Sam nemam rad monopoly.Ale neni to lepsi ani u jinych.Sam se nemohu dovolat na UPC uz tri dny.No a chovani operatoru?Nekdy asi hranici s aroganci,ale zkuste si to sam.Takovych flegmatiku,ktere nevytoci nikdo a nic neni mnoho.A nedovete si ani predstavit co ze sebe vychrli clovek,ktery si mysli jak desne je anonymni.Vyraz jednoho k me kolegyni "jdi do pice ty slapko"hovori za vse.
Berte prosim moznosti sluzeb z pohledu lidskeho a ne technika.