Hlavní navigace

Názor k článku Až měsíc offline? I to je bleskové ADSL od Petr - pane, jsem take zamestnanec O2 a bylo vam...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 7. 2007 15:23

    Petr (neregistrovaný)
    pane, jsem take zamestnanec O2 a bylo vam 2x volano. Pokud chcete mohu vam poslat screenshot. To ze se vam na telefonu nezobrazilo ze vam nekdo volal je pomerne bezne, protoze nasi lide volaji ze skryteho cisla a nektere mobily toto neschroustaji, popripade je mozne, ze vam nasi technici volali na pevnou linku (mobil nedostupny ci jiny problem). V kazdem pripade s vasim nazorem nemohu souhlasit. Nemuzete cekat, ze zkz ktery ma pripojeni za 399kc bez dph/mesic bude mit podporu jako zkz co ma garantovane pripojeni za 10.000/mesic. Jde o to, ze kdyby jste chtel aby se vam zavada resila do druheho dne, musel by se pocet techniku ktere mame minimalne zdesetinasobyt, jiste chapete ze by se to promitlo do ceny internetu. Pokud potrebujete internet nutne pro praci a dlouhodobe vypadky jsou pro vas neprijatelne tak doporucuji zvysenou technickou podporu (kterou jiz stejne tusim mate. Prijde mi docela usmevne, kdyz clovek ktery ma pripojeni ktere je primarne urceno pro domacnosti si stezuje, ze mu utikaji statisice a pritom neni schopen dat za net vice nez 1.000/mesic. Kdyz jste se tak hezky obul do meho zamestnavatele, jiste zitra uverejnite stejne utocny clanek na ostatni ISP protoze co se tyce lhuty na opravu jsou na to vsichni ostatni ISP ADSL jeste hure, protoze pozadavky alternativcu resi stejne technicka podpora O2.

    btw. povazuji vas za cloveka neznaleho situace, jinak by jste nadaval na jine veci ktere telefonica dela spatne, ale v tomto jste uplne mimo. Spolecnost se ridi platnym zakonikem a nevidim jediny duvod proc by se na internet mely vztahovat jine zakony a narizeni nez na produkty jine.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).