Hlavní navigace

Názor k článku Bajer & Tomek: nejsme programátoři od Martin Zedek - Dobry den, ad helplinka: promptní a relevantní odpovědi jsou...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 7. 7. 2004 17:44

    Martin Zedek (neregistrovaný)
    Dobry den,

    ad helplinka:
    promptní a relevantní odpovědi jsou hlavním úkolem naší helplinky (helpline funguje 24 hodin denně během pracovních dní) Mrzí mne, pokud se Vám i přesto z naší helpline dlouhodobě nedostalo odpovědi nebo pokud byla odpověď na Vaši otázku zcela nevyhovující, v takovém případě budeme rádi, pokud použijete druhý komunikační kanál helplinky abychom se o takovém problému dozvěděli a mohli zjednat nápravu.

    ad SSL:
    SSL podporu jsme zatím nemohli nabídnout v kvalitě jakou bychom si představovali (viz vyskakující okýnka matoucí uživatele atd..) a proto jsme se rozhodli, že ji prozatím v novém designu nebudeme promovat (je ovšem stále přístupná přímým zadáním https://mail.centrum.cz) To, že nám bezpečnost uživatelů není lhostejná se na druhou stranu snažíme ukazovat například zavedením striktnější kontroly hesla, varováním před nebezpečnými java scripty či ochranou před ukradením session.
    Podporu SSL jsme rozhodně neodpískali a platí, že v některé z dalších verzí našeho emailu ji chceme opět nabídnout všem uživatelům v lepší kvalitě.