Hlavní navigace

Názor k článku Bajer & Tomek: nejsme programátoři od Jarda - s helpline rozhodně problémy nemám, naopak nedávno jsem...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 8. 7. 2004 13:32

    Jarda (neregistrovaný)
    s helpline rozhodně problémy nemám, naopak nedávno jsem jeden problém řešil a helpline se ozvala do dvou hodin. Bohužel odpověď mě vůbec neuspokojila, byly to více méně všeobecné řeči. Následoval telefonický rozhovor - opět bez úspěchu. Pracovník linky nebyl schopen odpovědět, ale odkázal mě na svoji nadřízenou. Opakovalo se to samé, můj e-mail, následná nezajímavá odpověď, telefonát a odkaz na odborného pracovníka. A tam to proběhlo do třetice: mail - odpověď na mail a telefonát. A ejhle: odborný pracovník připustil chybu na straně Centra (!) a během pár hodin byl problém odstraněn.
    Nebýt té šílené anabáze a odkazování od čerta k ďáblu, tak bych byl navýsost spokojen. Rozhodně však nemůžu tvrdit, že helpline nefunguje - dvakrát dokonce volali oni mně a ne já jim.