Hlavní navigace

Názor k článku Bild.de: vypněte blokátor reklam, nebo zaplaťte. Jinak naše články neuvidíte od Ferda Mravenec - Zajimave, takove ty nazory typu "tak sem vlezl...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 10. 2015 9:39

    Ferda Mravenec (neregistrovaný)

    Zajimave, takove ty nazory typu "tak sem vlezl na idnes a je tam pul stranky reklam, budu chodit bud na weby, kde neni reklama zadna nebo nikam". Uhm. Dobre. Nerikam, ze idnes je zazrak sveta, ale leze tam pulka naroda a ceka, ze dostane vse zadarmo. Stejne tak vy vsichni tady, co se placate po zadech jak mate dobry adblock. Jak uz tu padlo, existuje rada webu, ktere maji reklamu slusnou, a stejne tam slysite od ctenaru je "me to nezajima, ja mam adblock". A co ma takovy web rict svym inzerentum ? Platte nas dal, pomahejte nam existovat, kdyz vasi reklamu 30% nasich ctenaru blokuje ? To se velmi dobre propaguje a inzerenti na to velice radi slysi ...

    Toto chovani v dusledku vede prave tam, kam smeruje idnes. Ze se totiz novinarum uz neda verit ani nos mezi ocima, protoze pulka clanku jsou vice ci mene dobre zamaskovane PR bullshity, protoze na normalni bannerouvou reklamu si navstevnici nainstalovali adblock. Jenze ta bannerova reklama byla alespon jasne ohranicena, bylo jasne, ze je to reklama. To, ze je neco napsane jako radoby osvetovy clanek o skvelem drevostavbovem domku, uz ovsem nijak oznacene neni a znam dost lidi, kteri na takovou ptakovinu skocej a zbastej to i s navijakem. Co je tedy potom lepsi ?

    Nabidnete tedy alternativni zpusob financovani webu tak, aby mohl dale poskytovat obsah pro navstevniky, a zaroven nemel bannery. Pustte se do toho, samozrejme mimo idealistickou sferu IT, kde alespon nekteri maji paypal, objednavaji a plati kartou, jsou schopni a ochotni poslat nejaky bitcoin atd. Bavme se o prumerne ceske populaci, ktera z toho vseho co jsem ted napsal ma hruzu nebo ktera povazuje internet za "zdarma" stejne jako koblihy od Babise ... Puste se do toho, jsem fakt zvedav :)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).