No, v podstatě ano. Taky mi vadí "importy" a vnucování svátků a oslav, které do našeho kulturního prostředí nepatří (teda ještě nedávno nepatřily).
Máme JEŽÍŠKA a ne santu. Máme dušičky a ne helouvín... (když už, tak Samajn prosím...)
A u spousty "svátků" je to přesně jak slavná scéna v Simpsnech, kdy manažer říká: "Sakra, Valentýn za náma a Vánoce daleko. Klesají nám tržby. Honem vymyslete nějaký svátek"....
Vadí mi, že vánoční dobroty vidím prodávat už v supermarketu v září...
Oni totiž tyhle komercionalizace a hurá mega super akce ty svátky jen vykořisťují a vyprazdňují. Vám přijde dobré, že symbol vánoc je z 20. let z reklamy?
Vnucování jde např. tím, že se těmito rádoby svátky impaktují děti a ty pak jsou pomalu ve stavu, kdy kráva je přeci fialová...