Tak slevy cca do 20% dostanu někde prakticky vždy, to je běžné rozmezí cen u spotřebního zboží. Takže to ani nelze za nějakou slevu extra považovat, spíš za standard, co se opakuje jen jednou je to BF, podruhé zimní výprodej a potřetí obyčejná letáková nabídka...
Jako něco se hodí, když člověk zrovna přemýšlí o koupit, tak se podívá, jestli není někde nějaká sleva. Ale čekat a myslet si, že nakoupím na BF kdovíjak výhodně...
To je podobné jako v kamenných obchodech - v září slevové dny Marianne, do toho vlastní výprodeje a akce, do toho různé víkendové akce v jednotlivých obchodních centrech, akce s nějakými partnery jako 02 extra, pak další slevové akce s časopisy a mezitím ještě proběhnou 2 "vlny" likvidací a výprodejů.
V podstatě jsou slevy proti doporučeným / plným cenám pořád a opakovaně.
Ale na lidi to asi pořád funguje, tak proč ne. Akorát ty reklamy kdy už x dní neslyším nic jiného než "Black Friday" tak na to mám už alergii.
PS: Otevřel jsem jedno německé hračkářství, kde si občas něco objednáme - několik desítek produktů se slevou 50% (u nkěterých i více) a jedná se opravdu o slevu. Podobně např. prodejce oděvů Ernstings family - na vše co jsem dal do košíku, se mi automaticky odečte 50%. A modní značky, které u nás dají cca 20%, tak většinou tam mají 30-40%.