Tragické ovládání není chybou jejich vedení. Položte si vedle sebe BB z roku 2002 a nějaký dnešní. Původní systém byl přes některé problémy s Javou ucelený a promyšlený - točítko, menu a je to. Novější systémy a handheldy jsou to, čemu jeden náš učitel na VŠ říkal "lastovčie hniezdo" (on to tvrdil o Windows v době Win95) - nesourodý slepenec toho, co konstruktéři RIMu zrovna viděli u dodavatelů a konkurence nebo věcí, o kterých si manageři mysleli, že budou cool.
V čem je ten push mail u BB jiný? V tom, že to vlastně není push, protože doručení zprávy na handheld není iniciováno příchodem zprávy, ale periodickou kontrolou uživatelova mailboxu BBE Serverem?
O nezabezpečeném POP3 u služby BIS snad raději ani nemluvit. Z toho se mi otvírala kudla v kapse už v roce 2002, kdy jsem se s BB setkal poprvé.
- BlackBerry PlayBook nebyl NIKDY závislý na handheldech BlackBerry!
Hahaha, akorát se na něm nedaly číst mejly a kalendáře bez příslušného telefonu. Ale rozhodnutím press oddělení RIM toto není závislost, takže závislý nebyl!
Přibývají uživatelé? No, populární a cool je teď zejména mezi pouličními gangy v Londýně, jak ukázaly nedávné nepokoje, a také v rozvojových zemích (http://press.rim.com/release.jsp?id=5678 , http://press.rim.com/release.jsp?id=5518)
Dále z finanční zpávy RIM:
Revenue of $4.2 billion, down 19% from the third quarter
GAAP net loss in Q4 of $125 million or $0.24 per share diluted; adjusted net income of $418
million or $0.80 per share diluted
BlackBerry smartphone shipments of 11.1 million in Q4, down 21% from Q3
RIM to discontinue providing specific quantitative guidance
...než se začnete rozepisovat o oblasti, ve které evidentně nemáte žádné zkušenosti, oslovte alespoň někoho kdo ty zkušenosti má.
Následně byste mohl zjistit, že:
- push email u BlackBerry není stejný jako u ostatních platforem
- RIM rozhodně nehodlá opustit nebo "razantně" omezit své působení v rezidentní sféře
- BlackBerry PlayBook nebyl NIKDY závislý na handheldech BlackBerry!
- implementace datových služeb BB rozhodně neklesá, počet "aktivních" uživatelů BlackBerry naopak stále stoupá. Za Q4 2012 to bylo přes 2 miliony nových uživatelů
Když už něco takového píšete, nepřekládejte si zahraniční články v Google Translatoru a zkuste jít rovnou ke zdroji - tedy na press.rim.com
Ja jen doufam, ze mi jej v zadne firme jiz nebudou nutit jako jediny mozny firmemni telefon. Po dvoulete zkusenosti s iPhone a HTC s Androidem, jsem na firemnim Blackberry, na kterem bylo centralne z BB serveru zakazane krome e-mailu uplne vsechno, nesetkam. Ovladani telefonu je tragicke vcetne ergonomie UI. Nabidky pro nastaveni funkci telefonu naprosto nelogicke.
Od noveho roku jsme presli na Good.com pro bezici na iPhone i Androided, ktery umoznuje podobnou funkcionalitu jako BB pro e-mail a kontakty a vetsina lidi ve firme se bleskovou rychlosti BBcek zacali zbavovat i za cenu toho, ze si poridili vlastni telefon. BB uz nikdy.
"Bohužel, její základní služba, tedy push e-mail (a další formy informací z firemních informačních systémů v této podobě), je dnes už nikoli unikátem, ale standardem "
Jen s touto části nesouhlasím - určite není základní službou push email ale zakladem je ta spravovatelnost vsechn pristroju na firme z jednoho mista - zalohy - blokovani - mazani - detekce --- to pohromade u zadne platformy pro firmu nenajdete a BB jde v tomto podle mne doboru cestou BB Fusion kdy BB server dokaze jednoduse obsluhovat jak Androidy tak Apple telefony a resit pres vsechny platformy bezpecnostni politiky. (plus se ted chysta jeste podpora pro tablety)