Hlavní navigace

Názor k článku Boj o data NetMonitoru nemá konce od jiw - Nevim jestli neplacete na spatnym hrobe. Na trhu...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 27. 5. 2009 18:43

    jiw (neregistrovaný)
    Nevim jestli neplacete na spatnym hrobe. Na trhu jedna strana penize a druha ma nejakou vec protihodnotou - v tomto pripade navstevniky resp. jejich konverzi na zakazniky. Mezi temi penezi a temi co maji ten reklamni prostor figuruji medialky. To je stejne u starych trhu jako TV, noviny, radia... Pres medialky tecou podstatne penize proste proto, ze ty vetsi inzerenti nemaji chut, cas a koneckoncu ani lidi aby se zalamovali nejakym zkoumanim, sledovanim a nakupem prostoru. Od medialek, ktere pobiraji rekl bych az moc velke provize (kdyz se to spoji s jejich nakupnimi bonusy a slevami od medii) chteji nejen aby to bylo efektivni (pohla se trzba nebo navstevnost treba) ale i poucne a rozumne cilene - T-mobile treba nevypusti miliony jednim bannerem ale chce mit banner pro mlade, stare, tluste, tenke a chce to mit nejak exaktne dolozene.

    No a jsme u toho, bez dat merenych napric celym prostorem (tedy CZ subprostorem) se vsemi dotazniky a metodami na korekci udaju a projekci do navstevnosti a statistik kampane by takova medialka nemohla T-mobilu rict nic navic mimo trech sloupecku datasheetu imprese/klik/CTR nebo akce (a nejakych technickych snadno zjistitelnych udaju z prohlizece).

    Me by take vadilo, ze mi moje svesticky ze zahradky nevezmou do konzervarny dokud jim nedolozim atesty o odrude, hnojeni, postricich a bezzavadnosti. Ale tak je to proste dany, ze to proste potrebuje exaktni mereni nad ramec toho, co zmeri osamoceny log webserveru. Busit muzete jit na ty velke zadavatele, ze to chteji proste takhle.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).