to ze je chvastal je ok, narozdil od ostatnich aerolinek je o tridu v preprave nekde uplne jinde.
a ze neprinesl inovace? me jako zakaznika primarne zajima cena a tady sejmul vsechny kolem. ze je priplatek za zavazadlo? no a co? potrebujete snad tezsi nez 10kg? tak zaplatte u konkurence o 300€ vic za letenku a muzete si vzit 15kg bagl zdarma. ze na trase pod 1h30 nedostanete zdarma okoralej toust a deci dzusu jako dava lufthansa? big deal.
s ryanairem jsem letel asi jen 5-7x jelikoz maji cr diky vysokym poplatkum na ruzyni blbe pokrytou a tak zbyva par letu z brna ci blavy, zbytek tras letame se smartwings z prahy nebo airberlin/niki z vidne a rozdil zadnej, jen u ryanairu nemusim smrdet na checkinu a cena je polovicni oprot tem druhym nizkonakladovkam.
podle me ryanair udelal z letani po evrope vyhodnou a pohodlnou sluzbu. dneska by me nikdo nedonutil jet autem do milana byt by to bylo uber limo kdyz muzu za 700kc letet a za stejny penize si pucit na letisti auto. a budu tam do 3 hodin co vylezu z baraku.
nehlede na to, ze za lonsky rok prepravil skoro 80M lidi coz je nasobne vice nez jakykoliv aerolinky. o dotacich nevim, do jejich hospodareni nevidim, ale pochybuji ze je to gro jejich byznysu.