Nikdy se nepodaří vyvinout baterku, do které by se vešel aspoň stejný výkon, jako do palivové nádrže, byla stejně velká a těžká, jako ta nádrž, vydržela stejně dlouho, jako ta kastle a její dobití z úplného prázdna by trvalo stejně dlouho, jako natankování. Tudy cesta nevede.
Těch pár stovek (?) teroristů v Gaze, co mají na auto a Izrael je chce zabít není pro globální automobilky dostatečně velká množina zákazníků. To už spíš všechny ty facebooky, googly a taky šéfy v práci, policajty, žárlivé manželky a jiné šmíráky to bude zajímat. Na druhou stranu by to třeba takového D-FENSe mohlo přinutit jezdit podle předpisů a hned by bylo na ulici trochu bezpečněji :-)
dostatečnou konkurenční výhodou. Tedy postupně se k tomu dopracuje v jeden čas celý autoprůmysl (rok 2014, celosvětově vyrobil 67,53 mio aut).
To, že autíčko na baterky (rok 2014 vyrobeno 0,04 mio) má vymakanější infotainment, zaujme při nákupu právě jen geeky. Nejen, že nabízí jediný model! (nic například v tahounu odvětví, nižší střední třídě), ale neposouvá průmysl nikam v důležitých parametrech: cena, bezpečnost, servisní síť nebo intervaly, komfort, ......
Ekologická je méně, než běžné auto. Víte, že :-) například baterie je z 80% nerecyklovatelná. Že co2 na jeden km výroby (do ujetého kilometru se počítá nejen činnost motoru, ale i eko náročnost celého výrobního procesu, což u elektřiny není výhra) je o třetinu vyšší než u současných nových aut?
Jen rejpu, protože mě udivuje, proč tesla fanboys nemají rádi fakta a věří jen hypu.