Pekne shrnuti, ale trosku zmatek v tom co je to marketingovy a co komunikacni mix. Tohle je obecny problem, ktery zpusobuje neduveru mnoha lidi pracujicich v marketingu k internetovym evangelizatorum jenz bezesporu vedi hromadu veci, ale maji problem s teorii a nazvoslovim.
Mam poznamku k sajdum, na ktere je odkaz v uvodni casti: Jsou naprosto hrozne, Dane! Krom tech evidentnich preklepu (nikdo neni dokonaly) obsahuji temer vsechny nesvary, ktere spatna prezentace muze mit. Nekolik naprosto desne necitelnych obrazku (tedy obrazku, co jsou naprosto k nicemu) doplnuje droboucky text, ve kterem jsou cele vety. Nedivil bych se, kdyby nektere slajdy byly v realu jeste doprovazeny supr-cool-vizualnimi-efekty a hustokrutymi zvuky.
Mel autor timto clankem - ktery urcite dal zdrojovanim dost prace - potrebu neco sdelit, nebo se jedna o clanek na zadani "tak nam neco reknete na konferenci"?