Hlavní navigace

Názor k článku Bývalý šéf Novy Dvořák by nabídku na ředitele ČT zvážil od anonym - pane Davide, komerční TV a každý kdo žije...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 1. 2011 16:07

    bez přezdívky
    pane Davide, komerční TV a každý kdo žije z reklam včetně třeba internetových serverů, musí z podstaty zajistit sledovanost těmi, kdo jsou cílovými skupinami té konkrétní reklamy. Musí inzerentům dokázat, že jim efektivně pomůže prodat jejich produkt. Dnes je řada analytických prostředků, ze kterých se inzerující dozví, zda byly jeho penize na reklamu efektivně vynaloženy, koho reklama oslovila, jaký vliv měla na prodej atd.
    Na diváky jistě Nova obecně kašlat nemůže, stejně jako každá jiná firma či živnostník nemůže kašlat na své zákazníky. Na koho se může vykašlat, tak to jsou ti, ze kterých nic nemá , například ti, kteří v době reklamy přepínají jinam, na ty kteří nepatří mezi "segment trhu", kteří si nekupují inzerované výrobky atd. Pro ty opravdu pořady vysílat nemusí ani nebude.
    Takže logicky - Ano "průměrného" diváka Novy zajímají Babicovy dobroty a ne špičková francouzská či jiná kuchyně. Taky jste si jistě všiml, že špičkové restaurace na Nově neinzerují.
    Asi máte pravdu, že Prima cílí na trochu inteligentnějšího diváka nežli Nova, ale ani p. Pohlreich by zjevně pro "anglického krále" nevařil..
    Že byl Železný schopný manažer a dosud za něj nemá Nova náhradu, je jistě pravda.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).