Hlavní navigace

Názor k článku Casablanca INT druhý den v potížích: po zatopení serverů obnovuje data [AKTUALIZOVÁNO] od Michal Krsek - Je pekne a mile, ze me tak pekne...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 1. 2014 19:40

    Michal Krsek

    Je pekne a mile, ze me tak pekne rozebirate. Evidentne budete nejaky investigativec. Zkuste se pro zacatek podepsat, dodate tak jiste duveryhodnosti svym tvrzenim.

    Stale jeste existuji zeme, kde k uzavreni staci podani ruky a je to i CR a ja to u nekterych obchodnich partneru taky uplatnuji. Protoze papir neni smluvni vztah. Nicmene pred tim, nez si s nekym podam ruku, tak chci vedet, jake sluzby mi poskytuje. Takze si nepodavam s nikym ruku na zaklade marketingoveho papiru. Ja vim, ze je to nepopularni, nudny a staromodni ...

    Je mi celkem jedno, zda klienti od Casablancy odejdou nebo ne. Nemam na uspechu ci neuspechu jejich obchodu zadny zajem ani prospech. Nicmene co je dulezite, je fakt, aby si z toho vzali ponauceni klienti. Aby se jim nestalo, ze podobnou zkusenost udelaji za dva mesice s nekym jinym.Dokonce bych rekl, ze to je zdaleka nejdulezitejsi vec z cele kauzy.

    Chybami se clovek uci a je hloupost chybu opakovat. Ostatne sam jsem jich take par napachal.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).