Hlavní navigace

Názor k článku Casablanca INT druhý den v potížích: po zatopení serverů obnovuje data [AKTUALIZOVÁNO] od Martin Kalenda - jako jeden z největších zákazníků můžu zodpovědně prohlásit...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 1. 2014 22:21

    Martin Kalenda (neregistrovaný)

    jako jeden z největších zákazníků můžu zodpovědně prohlásit že si za to můžou sami. My jsme měli dohodou podchyceno chování v těchto případech, stejně závazek nedodrželi.

    Z 50% je to CHYBA komunikace když to zjistili byla už stejně voda na zemi -> mohli minimálně firmy jako Hosting90 poškodit o méně jak desetisíce za to když to pak dělali v panice s časovým mankem, nehledě na to že by jim si ostatní firmy pomohli. My máme jen na casa minimálně 40 fyzických serverů VOLNYCH, ano často jsou to quadcory s 16GB ale pořád lepší než nic. Plus asi desítku 2cpu 32 jader, 128GB/256GB s 8/16 pozicema volných které mohli mít k dispozici do 10 minut od zjištění ale všichni mlčeli a lhali. Veěřím totiž že solidarita se každému jen vrátí zvlášť když my máme v HC8 150 serverů od kterých se to zastavilo jen 2m. snažíme se držet servery v rovnoměrném poměru HC6/HC/HC8 jenže jak pořád rosteme tak sice na počet to sedí ale samozřejmě hustota dat a instalovaný výkon je v nových rack stojanej výrazně vyšší než v těch co se osazovali před 2 lety.

    A plně si uvědomuju že je dobře teď do casy kopat, prospěje to všem jim nezbyde než to prostě vyřešit i za cenu že bude vidět že nahoře je udělaná konstrukce z plexi která chrání ten prostor studené uličky. Není to totiž první problém - ano není to problém casy ale budovy, ale rozhodnutí budovat další sály udělala casa sama.

    Navíc kdyby vypli elektřinu tak se mohlo těch na

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).