jako jeden z největších zákazníků můžu zodpovědně prohlásit že si za to můžou sami. My jsme měli dohodou podchyceno chování v těchto případech, stejně závazek nedodrželi.
Z 50% je to CHYBA komunikace když to zjistili byla už stejně voda na zemi -> mohli minimálně firmy jako Hosting90 poškodit o méně jak desetisíce za to když to pak dělali v panice s časovým mankem, nehledě na to že by jim si ostatní firmy pomohli. My máme jen na casa minimálně 40 fyzických serverů VOLNYCH, ano často jsou to quadcory s 16GB ale pořád lepší než nic. Plus asi desítku 2cpu 32 jader, 128GB/256GB s 8/16 pozicema volných které mohli mít k dispozici do 10 minut od zjištění ale všichni mlčeli a lhali. Veěřím totiž že solidarita se každému jen vrátí zvlášť když my máme v HC8 150 serverů od kterých se to zastavilo jen 2m. snažíme se držet servery v rovnoměrném poměru HC6/HC/HC8 jenže jak pořád rosteme tak sice na počet to sedí ale samozřejmě hustota dat a instalovaný výkon je v nových rack stojanej výrazně vyšší než v těch co se osazovali před 2 lety.
A plně si uvědomuju že je dobře teď do casy kopat, prospěje to všem jim nezbyde než to prostě vyřešit i za cenu že bude vidět že nahoře je udělaná konstrukce z plexi která chrání ten prostor studené uličky. Není to totiž první problém - ano není to problém casy ale budovy, ale rozhodnutí budovat další sály udělala casa sama.
Navíc kdyby vypli elektřinu tak se mohlo těch na