Hlavní navigace

Názor k článku Centrum a Atlas jsou na prodej od Milos Brejcha - no jde o odhad samozrejme, jak pisu tyka...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 11. 2007 19:19

    Milos Brejcha
    no jde o odhad samozrejme, jak pisu tyka se uzce vymezeneho segmentu "hledani pokrocilych uzivatelu". Pripojoval jsem k internetu spoustu lidi a vim, ze "novacci" si to hned brousi na seznam, kdyz pripojite nekoho kdo uz byl pripojenej dele od konkurence, velmi casto ma hlavni stranku google.
    Uznavam ze ostatni sluzby seznamu, jako mapy apod., pouziva asi i vetsina pokrocilejsich uzivatelu, protoze jsou zkratka dobre(coz se o hledani a katalogu rici neda)..mozna to souvisi i s tim, ze pres mapu (zatim) na seznamu nelitaji otravne bannery a mnozstvi reklamy je jeste tak nejak v norme(presto mam preventivne zpanuty adblock, ktery mam pro google vypnuty, protoze vysledky adwords byvaji celkem casto relevantni hledanemu vyrazu)
    CO se tyce trzeb..to je otazka dlouhodobosti strategie. Google muze mit i pri vyssi navstevnosti mensi trzby z reklam, kdyz jich ma ve vysledcich minimum, od prvniho vysledku zobrazi jen relevantni odkazy podle jejich objektivni vahy a na hlavni strance zadny. Seznam muze trzit mnohem vice, pokud sve uzivatele bude otravovat letajicimi bannery, prvni stranka hledani budou same placene odkazy a v sekcich katalogu bude prvnich 5 stranek placenych odkazu. Vysledkem bude ale opet vyse popsana situace..uzivatele se rozkoukaji po internetu a utecou ke google. Za par let bude google mit srovnatelne trzby se seznamem pri vyrazne vyssim podilu z hlediska navstevnosti.