Hlavní navigace

Názor k článku Češi a využití Internetu, léta Páně 2007 od Ondrej Páleš - Úbytek prodejnosti oblečení přes internet vidím hlavně v...

  • 26. 11. 2007 13:23

    Ondrej Páleš
    Úbytek prodejnosti oblečení přes internet vidím hlavně v nevyzrálosti e-shopů s oblečením a stránek výrobců oblečení po stránce technické. Zatímco když kupuji notebook, mám zpravidla k dispozici velice detailní fotografie nebo dokonce 3D náhled, umožňující mi přesně prozkoumat každý detail produktu, u obchodů s oblečením se zpravidla nachází jen velmi nekvalitní nebo příliš malá fotografie, která mi tak maximálně prozradí, o jaký druh oblečení se jedná. Ale možnost prohlédnout si blíže materiál, vzorek, přesný střih a celkový vzhled daného produktu nemám. Přitom jsem přesvědčený, že detailní fotografie nebo i ten 3D náhled, by u oblečení prodejnost přes internet rapidně zvýšily. Dalším faktorem je samozřejmě to, že mi oblečení koupené na dálku nemusí úplně padnout, ale od toho bych měl mít možnost vrácení. A v neposlední řadě je tu taky ten fakt, že zatímco na elektroniku, knihy, hudbu, filmy, hry, mobilní telefony atd. existují na internetu kvanta recenzí, na nový model kabátu, který právě začala prodávat ta či ona firma, recenzi nenajdete.

    Zkrátka když chcete, přes internet oblečení prodat, milí prodejci, musíte se snažit a ne jen mít NĚJAKÉ stránky a NĚJAKÝ e-shop aby se neřeklo, že nejdete s dobou. Vy musíte jít napřed.