Reálně přivedené lidi zaplacené jejich pěnezma za PPC znásobené o náklady na Ataxo a to za co? Jak jsem psal, že nastavili kampaň jako FB boostovaný status nebo nakoupili klíčová slova na AW? Jo jasně, byly tam grafíčky, přehledy, to byla ta přidaná hodnota? Platit za kampaně na AW nebo Skliku, co dokáže prakticky každý s minimálně ZŠ vzděláním a trochou selzského rozumu? Jak jsem psal, prodejci vody žijící z neznalosti klientů a z toho, že z banální činnosti se udělá bublina "rocket science", že fakticky tuhle činnost si mohou úplně bez problémů zajistit sami a ještě lépe. Postupně na to přicházejí, že outsorcing takové činnosti je nesmysl, že se jedná o banální činnost, kterou Google, Seznam a všichni se snaží maximálně zjednodušit pro běžné lidi. Nemluvě o tom, že nebudou chtít aby někdo, kdo spravuje další klienty viděl do jejich interních statistik i s ohledem na reálnou návštěvnost a investované peníze do kampaní. Prostě bublina, kde původní majitelé rychle prodali a nechali klienty ať se v tom nyní plácají.
Zajíc v pytli už od začátku... V ČR taková kravina nemohla nikdy fungovat. Donekonečna oblbovat lidi, že je to super a opíjet je rohlíkem taky pořád nejde. I toho nejlepšího lháře to časem unaví... Kdyby si předtím udělali alespoň minimální analýzu trhu, tak by jim došlo, že spadli z višně a je to pitchovina.
Je to nefér vůči těm klientům, kteří byli několik let zvyklí na nějakou službu a teď jim jakýsi PíčFekál ukáže fakáče, zdrhne s prachama a ticho po pěšině...
Klienti, proberte se!
Ještě větší šaškárna, ti pitomci ani nejsou schopni podat insolvenční návrh v podobě požadované zákonem, takže odmítnuto. Pro dovršení komedie společnost bleskově přejmenována na Oxata Czech Republic s.r.o. A na Fejsbůůku usměvavé korporátní ksichtíky a reakce žádná.
Ono ani to AdWords číslo zákazníka nepomůže. Proč? Řekněme to tak, že do AdWords nešla zdaleka celá doplněná částka, která měla jít na kampaň (jak krásně to na objednávkách bylo - "rozpočet na média a optimalizaci")
Takže kolik Vám zvýbalo u reachlocalu penízek prostě nezjistíte. Pokud vím, statistiky reachlocalu již jaksi (zcela jistě náhodou) nejsou pro zákazníky dostupné...
Aha, takže někdo udělá patent a klient okamžitě z toho si sedne na prdel a platí? Tak už je mi jasné, jak podnikat a vlastně ani nemusíte nic moc umět, stačí udělat haló a pro hloupočké klienty nějaké patenty, certifikáty a tím je to vyřešení. Nebudeme sami používat mozek, použíjeme nálepky a budeme jednat na základě dojmů že? Ovcovitost hodně velkého kalibru.
My jsme z toho letadla vyskočili už po tomhle článku http://www.lupa.cz/clanky/peter-wiedemann-jestli-ataxo-zustane-samostatnou-znackou-to-ukaze-az-cas/ a jak se ukázalo, udělali jsme moc dobře.
Dnes se dají sledovat telefonické konverze pomocí C-all (www.c-all.cz). Akorát nenabízí optimalizaci, jen to sledování
Totální kolaps nastal, když vypustili z chlívku to ostravský prase, který to tam všechno rozrylo a zasadilo tý firmě poslední ránu. Jak píšete - výnosy-náklady. Vyšlo záporný číslo a ten debil ještě ten den najal brigádníky, aby ty náklady ještě zvýšil. Buďto je to totální debil, nebo tam byl nasazenej aby tu firmu pomoh zlikvidovat.
dobrý den, také patříme k těm, kteří kampaně na seznamu i googlu přes RL využívali. Minulý týden jsme jim poslali další peníze na další kvartál.
Po vyhlášeném konkurzu RL, jsme chtěli dohledat kolik peněz na Seznam i Google opravdu šlo a zda i naše poslední částka je připsána a kvartál dojede.
Bohužel, na Seznamu jsme pohořeli úplně s tím, že mají neprůhledné účty a na Googlu nás stále přehazují z jednoho čísla podpory na druhé a že potřebujeme desetimístný kód, který samozřejmě nemáme. Nevěděl byste někdo poradit?
Přesně jak píšu. Úžasné grafíčky, telefónky, já to totiž taky používal, takže vím dost přesně, o čem mluvím. Tyhle kravinky byla docela k h.... Nakonec jsem stejně dělal to, že jsem si začal generovat výstupy a nahrávat je do vlastní DB a z ní pak generovat vlastní customizované reporty a to dělám doteď. Jediné, opravdu jediné, co by se mi líbilo je integrační platforma na stahování dat z jednotlivých systémů před jednotné API. Ale to ostatní je to, co jsem psal, grafíčky, telefónky pro neznalé a neschopné poměrně jednoduchých operací, jak z docela jednoduchých dat vytáhnout nějaký reporting. Dokonce ty data snadno zpracujete i v nějaké kontingenční table v Excelu a vyhodí to taky grafíčky a ještě si je mohu dle libosti upravovat. Proto opakuji, že to byla bublina jak prase založená na hlouposti klientů. Naštěstí se to obrací, protože s vodou nejde obchodovat donekonečna.
Nejhorší je, jak se tihle "prodejci vody" napakovali na vlně, která byla o ničem. Bublina se sociálními sítěmi, že zanikne běžný internet a bude jen fejsbuk, že zaniknout standardní eshopy a budou jen na fb atd. atd. atd. Hodně firem se na to chytlo a platilo za nic. Za co? Že někdo jiný dával statusy na jejich zeď a pak vygeneroval nějaké stats nebo udělal cross-check na konkurenci, jaké tam mají lidí? V tom omezení, které FB dělá je statistická vypovádací hodnota nula. Podobně to platí pro SocialBakers jako další bublinu.
Je smutné vidět, jak se lidi nechají oblbnout. Patentovat si v USA můžete třeba tvar lejna, pokud zaplatíte a splníte formální náležitosti. Žádný vědecký nebo kvalitativní přínos se tam nezkoumá. Patenty tam jsou především jako právní forma ochrany před patentovými trolly. Ne jako myšlenkový a vědecký přínos.
Kromě toho většina základních algoritmizací z pohledu matematiky a statistiky uplatnitelných pro vyhodnocování kampaní je známá od 80-90 let a volně dostupná. Nemluvě o mnoha OSS produktech, BI a různé vyhodnocovací metody již dávno existují a jsou volně dostupné. Už jen s takovým Rkem dokážete zázraky (tisíce modulů volně dostupných také pro reklamní kampaně, sociální sítě) a pokud chcete víc, tak je např. http://forge.ow2.org/projects/spagobi.
Nesmysl. Reach Local nabizel spravu kampani jen v AdWords a Ataxo dobre fungovalo jiz v dobe, kdy byly socialni site jeste v plenkach a nabizelo spravu PPC kampani ve vsech PPC systemech, ktere v te dobe existovaly nebo prave startovaly (AdWords, AdFox, bbKontext, bbText, eTarget, od zacatku i Sklik atd.), takze klienti platili za realne privedene relevantni navstevy na jejich stranky. FB prisel az s casem a tezko ho jako reklamni kanal muze kdokoliv ignorovat...
Zvláštní, že celou dobu Ataxo fungovalo a bylo několik let očividně v plusu, když mělo $ na H1... Po změně vedení, které defacto asi ani žádné nebylo a mělo od začátku jiné zájmy to šlo hned do kopru. Lukrativní klienti se přetáhli a o ty ostatní se přece postará supermoderní automatizovaná intergalaktická technologie, lepší než člověk a hloupý lidský faktor. Vlk se nažral a naivní koza je v konkursu.
Petre Ty nevis o cem tam byly kampane. Ja jsem je mel, jak seznam, tak google. Fungovaly skvele, sledovali i telefonni hovory a ja mel prehled o vsem. Kdyby tu RL byl, funguju spokojene dal a to jsem byl pripraven pustit dalsi kampan. To co se stalo me pripravilo o penize a nenecham di to libit, ale co tu meles neni pravda.