Hlavní navigace

Názor k článku Česká spořitelna má přetížené internetové bankovnictví od Fanda - teda uznávám, že zrovna před dvěma hodinami se...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 12. 2006 15:59

    Fanda (neregistrovaný)
    teda uznávám, že zrovna před dvěma hodinami se mi přesně tohle stalo (přihlásit se mi podařilo na druhý pokus), kdy jsem o tomto článku ještě nevěděl, ale vzhledem k tomu, že podobné problémy kol přetížení pozoruju u Servisu24 už minimálně dva měsíce, hledím, že to tu zveřejňujete jako novinku až teď. ČS s tím za tu dobu ještě nic neudělala, tyhle problémy mi to za zmíněnou dobu hlásilo aspoň třikrát, co vím.
    Máte s tím podobné zkušenosti? Aby jen něco neslíbili a nic nedělali (ikdyž medializace by pomoct mohla...)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).