Hlavní navigace

Česká televize chystá zásadní změnu v přístupu ke kultuře, registruje si logo ČT Art

20. 2. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Kavčí hory ve čtvrtek na setkání s novináři představí nové pojetí kultury ve vysílání veřejnoprávní televize

Název a logo ČT Art si nechala u patentového úřadu registrovat Česká televize. Stalo se tak krátce předtím, než ve čtvrtek na setkání s novináři představí zásadní změnu v pojetí kultury ve svém vysílání a poprvé veřejně poodhalí koncepci chystaného dětského kanálu. S ním by registrace značky ČT Art mohla souviset, protože v pořadí pátý kanál České televize se plánuje ve večerních časech věnovat vzdělávacím pořadům.

K TÉMATU: ČT ve čtvrtek poodhalí koncepci dětského kanálu, který odstartuje v září

Kultuře se zatím ve větší míře věnuje zejména program ČT 2. Jeho role v této oblasti ještě posílí po spuštění dětského kanálu, na který se z Dvojky přesune podvečerní dětské pásmo Kavčí hnízdo. Dvojka dává prostor zejména dokumentům, ale pravidelné místo v jejím vysílání má i divadlo a další oblasti umění, včetně vážné hudby.

Kromě názvu a loga ČT Art si Kavčí hory nechaly u Úřadu průmyslového vlastnictví registroval i ochranné známky Mordparta, Pozor, vysíláme a Zprávy 10.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).