Vysílání sponzorských odkazů na ČT je ukázkovým příkladem toho, kterak lze obcházet zákon. To by asi veřejnoprávní televize dělat neměla a nemá to snad ani za potřebí. Podle jejího kodexu by měla svým vysíláním nastavovat jisté společenské normy hodné následování (měla by být určitým způsobem výkladní skříní morálního chování), kam ono obcházení zákona určitě nepatří.
Chápu, obcházet zákon je zvyklý v této republice kde kdo, je to jistý společenský folklor. Proč se toho ale účastní televize financovaná příspěvky lidí, je mi záhadou.
ČT moc dobře ví (a určitě i paní mluvčí), že onen uzákoněný zákaz reklamy, potažmo zákaz propagovat výrobky na ČT1 byl vytvořen proto, aby se v ČR ,,nebortil,, trh s reklamou a aby se hrálo fair-play vzhledem k televizím, které jiné zdroje financí než reklamu, nemají.