Hlavní navigace

Názor k článku České firmy nepovažují VoIP za bezpečnou od Flasi - To je váš pohled IT profesionála (předpokládám, že...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 3. 2009 16:29

    Flasi (neregistrovaný) ---.hq.iol.cz
    To je váš pohled IT profesionála (předpokládám, že jste IT profesionál, když píšete do diskuzí na lupě), ovšem takového s omezeným vidění reálného světa.
    Já mám zkušenost s několika levnými hostingy a spolehlivost mailu tam rozhodně není kdovíjaká. Rozhodně je srovnatelná s velkými freemaily. Čili pro minifirmu, jejíž "procesy" nejedou primárně po mailu je to bohatě dostačující. Jaký byl výpadek některého velkého freemailu s českým rozhraním za poslední rok? Den? Nic co by minifirmě trhalo žíly. To je srovnatelné se situací, kdy ztratíte telefon a zavoláte si +/- za den, až se dostanete na prodejnu pro novou simkartu.
    Antispam na různých hostinzích funguje různě. Mnohdy ale v defaultní konfiguraci nefunguje moc dobře (a mnohdy to spraví prosté posunutí parametrů, což ale musí někdo umět).
    Jo tak vy webové rozhraní nepoužíváte? A co ještě nepoužíváte? A co s tím jako? Webové rozhraní velkých freemailů je použitelné velmi dobře (na rozdíl od openwebmailu a podobných). Že je to pořád horší než vlastní klient? Jenže kdo by ty klienty nastavoval?
    Na freemailu při použití webového rozhraní přijde obyčejný uživatel o poštu s VÝRAZNĚ menší pravděpodobností než při používání poštovního klienta. Jestli nevíte tohle, tak nevíte o obyčejných uživatelích vůbec nic. Zálohovat? Jak prosímvás? :-D Mimochodem, co mi kdo dá, když přijdu o poštu na běžném webhostingu? :-)

    Ok, vás to odpuzuje. A kolik vás je? O kolik se tak té firmičce zvednou příjmy, když vynaloží náklady na mail na vlastní doméně? Pokud se nejedná o IT firmu (a já neznám IT firmu s doménou a freemailem), tak toho primitivní ale fungující řešení nevypovídá vůbec nic o tom, jak je ta firma dobrá v oboru, ve kterém podniká.