Hlavní navigace

Názor k článku České firmy nepovažují VoIP za bezpečnou od Flasi - ad a) Psal jsem, že je potřeba řešit,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 3. 2009 9:03

    Flasi (neregistrovaný) ---.hq.iol.cz
    ad a) Psal jsem, že je potřeba řešit, jak je ta firma velká. K tomu nepíšete nic. Mám to chápat tak, že mail na freemailu ve vás nebudí důvěru i v případě, že se jedná o ne-IT firmu o 1 až 3 lidech? Můžete rozepsat v čem to ve vás nebudí důvěru?
    Fakt, když vám teče záchod, tak řešíte, jestli instalatér má mail na doméně nebo ne? Fakt myslíte, že je to racionální chování?

    ad b) Proč odpovídáte na můj příspěvek, když jste jej nečetl, nebo možná četl, ale nereagujete na hlavní pointu? Nejde o náklady na server - jde o náklady na správu klienta.
    O google apps jsem psal - nicméně to je polovičaté řešení. Je to sice na doméně - vypadá to hezky - ale pořád je to freemail. Navíc beta freemail :-)
    A mimochodem - registrátor vám žádné schránky neposkytne. Ani zdarma ani za peníze. Ty vám poskytne váš poskytovatel hostingu - možná je to ve vašem případě stejná společnost, ale neškodí si ujasnit pojmy.

    ad c) V našich luzích a hájích to u různých ISP funguje různě. Jsou tací, co bojují proti spamu tak, že vám na portu 25 povolí jenom vlastní SMTP server, takže ho musíte používat chtě nechtě. Ale to je fuk, nastavení SMTP serveru v MUA se nevyhnete tak jako tak při pořízení nového počítače. A není to jediný klientský problém o kterém jsem psal. Freemail sice nezálohuje, ale při přístupu přes webové rozhraní (které je použitelné) máte všechny poštu na serveru. Což je pro běžného uživatele VÝRAZNĚ bezpečnější situace, než když ji má v MUA (a na serveru možná jenom příchozí, možná vůbec nic).
    V poslední větě akorát dáváte najevo zvou nezkušenost s reálným světem. Spíš by se to dalo říct naopak - zkrachuje ten, kdo se obecně chová tak, že dává o tisícovku měsíčně víc za věc, kterou může mít zdarma v kvalitě, která mu bohatě dostačuje.