Hlavní navigace

Názor k článku České portály nestojí o peníze z PPC od Bros - "Naprogramovat jednoduchý PPC systém je určitě levnější, než...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 10. 2004 19:04

    Bros (neregistrovaný)
    "Naprogramovat jednoduchý PPC systém je určitě levnější, než si vydržovat armádu obchodníků."

    > každý obchodník v každé firmě je hodnocen v závislosti na ekonomickém přínosu - takže tyto dvě věci není třeba vážit vedle sebe

    "Minimálně 80 % mých klientů a známých jde z tohoto pohledu rozdělit do dvou skupin: první by chtěli na Seznamu koupit víc klíčových slov, ale nemohou buď proto, že jsou vyprodaná za nesmyslně nízkou cenu, nebo proto, že naopak stojí nepřijatelně mnoho. Do druhé skupiny patří ti, kteří nákup klíčových slov na Seznamu zkusili a po prvních třech měsících skončili, protože se jim to nevyplatilo.

    Naopak neznám, pokud vím, nikoho, kdo by odešel od AdWords. Takže tu proti sobě máme 20 % spokojených klientů Seznamu a 100 % spokojených klientů Googlu."


    > z kolika svých klientů usuzujete na oněch 80%? určitě to bude statisticky významné číslo :-) vzhledem k několika tisícům klientů portálů velké trojky :-)

    "Mimochodem, proč si myslíte, že se tady nad tím tak ročiluju? To není proto, že bych neměl rád Seznam. To je naopak proto, že bych u něj chtěl na klíčová slova inzerovat. Jenže ve většině případů nemůžu."

    > oni vám to nechtějí prodat??? to jsou ale šmejdi, je mi to jasné - je to příliž levné a vaše provize potom není vysoká, takže to raději přeplánujete na dražší médium ...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).