Odvolavat se na mnozstvi titulu je ciry alibismus! Jak to potom delaji hypermarkety, ktere taky maji v nabidce tisice polozek a musi prubezne evidovat stav skladu a vyvoj cen??? Ty si takove boty nemohou dobolit. Jak by se panu Farkasovi libilo, kdyby mu u pokladny hypermarketu sdelil, ze ty kalhoty, ktere si po hodinovem vybirani a zkouseni dal so kosiku maji ve skutecnosti o 50% vyssi cenu, nez jaka je na cenovce? Obchod se nakonec taky muze vymlouvat, ze na pulte mel jen demo kousek na ukazku, na kterem zustala stara cenovka, ze? Takovy pristup je vysmechem lidem, kteri v danem obchode nakupuji! Nastesti zvlaste v pripade internetovych obchodu lze jit velmi jednoduse jinam...
A co se tyce testu v MF Dnes, mam s nimi sve vlastni zkusenosti. Do serioznosti a spolehlivosti maji daleko a rozhodne bych se na ne neodvolaval.